あなたの人生を一変させる35の魔法の言葉ーその1 [英語]

あなたの人生を一変させる35の魔法の言葉-1-12

★以下に35のaffirmation(1から12まで)を紹介します。
 うまく訳せたかどうかわかりませんが、自分にふさわしいaffirmationを選んでみてください。

1. I am the architect of my life; I build its foundation and choose its contents.
「私は自分の人生の設計者だ。自分で自分の人生の土台を作り、その中身は自分で決める。」


2. Today, I am brimming with energy and overflowing with joy.
「今日、私の身体はエネルギーが充満し、喜びに満ち溢れている。」


3. My body is healthy; my mind is brilliant; my soul is tranquil.
「私の身体は健康で、心は光り輝き、我が魂は平穏である。」


4. I am superior to negative thoughts and low actions.
「私は否定的な考えや下等な行為に打ち勝っている。」


5. I have been given endless talents which I begin to utilize today.
「私には無限の才能が与えられており、今日からそれを活用するのだ。」


6. I forgive those who have harmed me in my past and peacefully detach from them.
「私は今まで私に害を与えてきた人たちを許し、私は円満に彼らから離れていく。


7. A river of compassion washes away my anger and replaces it with love.
「他人に対する思いやりの気持ちの流れが私の怒りを洗い流し、怒りを愛に変えてしまう。」


8. I am guided in my every step by Spirit who leads me towards what I must know and do.
「一歩一歩精霊が、私の為すべき目的へと導いてくれる。」


9. (If you’re married) My marriage is becoming stronger, deeper, and more stable each day.
(結婚している方へ)私たち夫婦の絆は日に日により強くなり、より深く、そしてより強固なものになってきている。」


10. I possess the qualities needed to be extremely successful.
「私は必ず成功するために必要な資質を備えている。」
   
11. (For business owners) My business is growing, expanding, and thriving.
「(会社の経営者へ)私の仕事は成長、発展し、そして繁栄している。」


12. Creative energy surges through me and leads me to new and brilliant ideas.
「創造的なエネルギーが私の体内で燃え上がり、私を新しく素晴らしい考えに導いてくれる。」





nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:ニュース

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。