あなたの人生を一変させる35の魔法の言葉ーその2 [社会]





★あなたの人生をより良いものにするために役に立つaffirmationの残りを以下に紹介します。

13.) Happiness is a choice. I base my happiness on my own accomplishments and the blessings I’ve been given.
   「幸福とは選ぶものである。私は幸福の基礎を私自身のこれまで積み重ねてきた土台の上と私に与えられた祝福の上に置く。」

14.) My ability to conquer my challenges is limitless; my potential to succeed is infinite.
   「困難に打ち勝つ私の力は無限で、成功する可能性は無限である。」

15.) (For those who are unemployed) I deserve to be employed and paid well for my time, efforts, and ideas. Each day, I am closer to finding the perfect job for me.
   「(失業している人へ)私は自分が望む会社に採用されて、私が提供する時間、努力、そしてアイデアにより私は高給優遇される価値のある人間だ。」

16.) I am courageous and I stand up for myself.
   「私には勇気があり、自分で困難に立ち向かうのだ。」

17.) My thoughts are filled with positivity and my life is plentiful with prosperity.
   「私の考えは陽気さに満ちており、私の人生は繁栄に満ちている。」
   
18.) Today, I abandon my old habits and take up new, more positive ones.
   「今日、私は過去の古い習慣を捨てて、新しくて前向きな習慣を身に着ける。」

19.) Many people look up to me and recognize my worth; I am admired.
   「多くの人が私を尊敬し、私の価値を認めてくれる。私は尊敬されている。」

20.) I am blessed with an incredible family and wonderful friends.
   「私は素晴らしい家族に、そして素晴らしい友達に恵まれている。」

21.) I acknowledge my own self-worth; my confidence is soaring.
   「私は自分の価値を認め、私の自信は強固なものになってきている。」

22.) Everything that is happening now is happening for my ultimate good.
   「今起こっていることは未来でこの上ない素晴らしいことが実現するために起こっている。」

23.) I am a powerhouse; I am indestructible.
   「私はエネルギーに満ち溢れており、不滅の存在である。」

24.) Though these times are difficult, they are only a short phase of life.
   「人生、厳しい時もあるが、それも一時である。」

25.) My future is an ideal projection of what I envision now.
   「私の未来は、今私が心に描いていることが理想的に具体化したものなのである。」

26.) My efforts are being supported by the universe; my dreams manifest into reality before my eyes.
   「私の努力は宇宙に支えられており、私の夢は私の目の前で現実世界の中に現れてくる。」

27.) (For those who are single) The perfect partner for me is coming into my life sooner than I expect.
   「(独り身の方へ)私の理想のパートナーが間もなく私のところにやって来る。」

28.) I radiate beauty, charm, and grace.
   「私は美、魅力、そして優美さにあふれている。」

29.) I am conquering my illness; I am defeating it steadily each day.
   「私は病気を克服し、毎日確実に病気に打ち勝っている。」

30.) My obstacles are moving out of my way; my path is carved towards greatness.
   「我が道から障害物は取り除かれ、偉大なことを成し遂げるために我が道は切り開かれている。」

31.) I wake up today with strength in my heart and clarity in my mind.
   「私は朝、目が覚めると、体中に力がみなぎり、心は澄み切っている。」

32.) My fears of tomorrow are simply melting away.
   「明日への恐怖は溶けていくのみ。」

33.) I am at peace with all that has happened, is happening, and will happen.
   「私はこれまでに起こったこと、今起こっていること、そしてこれから起こることすべてと調和すしている。」

34.) My nature is Divine; I am a spiritual being.
   「私の本質は神の子であり、霊的な存在である。」

35.) My life is just beginning.
   「私の人生は始まったばかりである。」

You can utilize any of these affirmations alone or create your own unique combination based on your personal wishes and needs. What is most important is to establish a profound communication with the universe — so say it with conviction, say it in your own unique voice, and make it happen in the real world.

「これらのアファメーションをそのまま使ってもいいし、あなた個人の願いや必要なものに合わせて独自のアファメーションを作ってもよい。特に大切なことは、宇宙と完全にコミュニケーション出来る状態を作り上げることです。そして確信を持って自分にふさわしい声であなたの望むことを口に出して言いなさい。そしてそれをこの現実の世界で実現させなさい。」


★35の中から自分に合ったaffirmationを選んで、日常生活の中で試してみてはいかがでしょうか。
nice!(0)  コメント(1)  トラックバック(0) 
共通テーマ:ニュース

nice! 0

コメント 1

nana

素敵な言葉ばかりですね
by nana (2016-10-28 10:42) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。